Apkopes komplekts bez hlora, baseiniem ar kasešu filtru
Apraksts
Baseina apkopes komplekts ar kārtridža filtru, bez hlora.
Šajā komplektā ir viss nepieciešamais, lai uzturētu tīru ūdeni.
Komplektā ietilpst:
- Pretaļģu līdzeklis burbuļvannām Desalgine Jet, 1 l
- Ātri šķīstošās hlora tabletes Chloriklar, 1 kg
- Baseina kopšanas līdzeklis BEZ HLORA Soft & Easy, 4,48 kg
- pH regulators Ph-mīnus, 1,5 kg
Baseina ūdens kopšanas soļi:
- Pirms ūdens ielaišanas baseinā, tā sienas apsmērējam ar pretaļģu līdzekli - Desalgine Jet.
- Mēs pievienojam ūdeni.
- Mēs pārbaudām ūdeni ar ūdens testeri pH/O2.
- Pēc pH līmeņa koriģēšanas jāpievieno ātras darbības hlora tabletes ūdens šokam (Chloriklar). 1 tablete / 1m3 ūdens. Šis līdzeklis ir pietiekams 1 nedēļai. Uzmanību: nemetiet tabletes tieši baseinā, tās ir jāizšķīdina atsevišķā traukā un šķīdums jāielej ūdenī. Varat arī ievietot skimmerī vai speciālā dozatorā. Pirms bezhlora Soft and Easy lietošanas iesakām veikt sākotnējo ūdens šoku ar ātras darbības šoku, bet, ja nevēlaties saskarties ar hloru, varat to izlaist un uzreiz lietot Soft and Easy.
- Ja ūdens pH rādītāji ir pārāk augsti, mēs izmantojam pH-mīnus rīku.
Ieteicamais ūdens pH līmenis dezinfekcijas efektivitātes nodrošināšanai: 7,0–7,4. Ūdens pārbaudei iesakām iegādāties pH/O2 ūdens testeri.
UZMANĪBU! Norijot, produkti ir kaitīgi veselībai. Nopietni bojā acis. Nopietni ietekmē elpošanas ceļus. Ļoti toksisks ūdens organismiem, izraisa ilgtermiņa izmaiņas. Saskare ar skābi izdala toksiskas gāzes.
Brīdinājums!: Nelietot kopā ar citām ķīmiskām vielām. Var izdalīt bīstamu hlora gāzi. Pēc lietošanas rūpīgi nomazgāt rokas. Obligāti jāievēro darba drošības un veselības aizsardzības, kā arī atkritumu apsaimniekošanas pasākumi, kas norādīti uz etiķetes un drošības datu lapā.
Lietojiet biocīdos produktus droši. Pirms lietošanas vienmēr izlasiet etiķeti un produkta informāciju.
Uzglabāšanas apstākļi: uzglabāt vēsā vietā, bet ne zem nulles temperatūras. Iepakojumam jābūt cieši noslēgtam, bērniem nepieejamā vietā, sargāt no tiešiem saules stariem.
Shipping information
Mūsu uzņēmuma prioritāte ir augstākās kvalitātes preču piegāde klientiem viņiem ērtā laikā uz viņu izvēlētu vietu.
Sūtām preces uz visām pasaules valstīm, ja, izvēloties piegādes adresi, neatrodat sev vajadzīgo valsti vai pilsētu, lūdzu sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai zvaniet uz kontakttālruni, piegādes cena tiks noteikta jāaprēķina individuāli.
Piegāde vienmēr ir pieejama.
Informācija par piegādi:
Pasūtījuma sagatavošana izsūtīšanai aizņem 2-3 darba dienas no brīža, kad maksājums ir saņemts veikala bankas kontā. Kad pasūtījums būs gatavs, tas tiks nodots kurjeram piegādei.
Piegādes laiks:
Piegāde parasti ilgst 8-10 darba dienas, bet lielāka apjoma vai apjomīgiem pasūtījumiem piegādes periods var aizņemt ilgāku laiku.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumi netiek apstrādāti, izsūtīti vai piegādāti brīvdienās vai valsts svētku dienās.
Maksimālais piegādes laiks nedrīkst pārsniegt 4-6 nedēļas.
Piegādes laiks tiek skaitīts no brīža, kad pasūtījums tiek paņemts un nosūtīts no mūsu noliktavas. Tiklīdz pasūtījums ir nosūtīts, klients saņems e-pasta paziņojumu ar visu viņa pasūtījuma izsekošanas informāciju. Piegādes noteikumi var mainīties atkarībā no galamērķa attāluma.
Piegādes laiks vietnē ir aptuvens.
Uzņēmums neuzņemas atbildību par iespējamu piegādes kavēšanos.
Uzņēmums nav atbildīgs par elektriķu vai celtnieku pārkārtošanu.
NB! Ja neesat saņēmis pasūtījumu iepriekš norādītajā laika periodā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
Mājas piegādes cenas
Sūtīšanas izmaksas visā Eiropā tiek aprēķinātas pēc kurjera dienesta noteiktajiem tarifiem.
Pirms preču piegādes kurjers saskaņos Jums pieņemamu piegādes laiku pa tālruni (darba dienās P-P 8:00-17:00).
Piegādes izmaksas nav iekļautas interneta veikalā norādītās preces cenā.
Piegādes maksa tiks pievienota iepirkumu groza vērtībai.
Preču savākšana
Saņemot piegādāto preci, lūdzam pārbaudīt sūtījuma (iepakojuma) stāvokli, pārliecināties, vai iepakojums nav deformēts vai bojāts. Ja jums ir aizdomas, ka paka ir bojāta vai deformēta, neparakstiet pakas dokumentus un atgrieziet paku kurjeram. Ja paka ir kārtībā, tad parakstiet rēķinu (pavadzīmi) vai citu sūtījuma nodošanas-pieņemšanas dokumentu. Parakstītais dokuments ir pierādījums tam, ka pasūtītās preces Jums ir piegādātas.
Iegādājoties preces, kas garākas par 2,4 m, klientam var būt jāorganizē izkraušana.
Preču atgriešana
Mēs darām visu iespējamo, lai iepakotu no mums iegādātās preces. Diemžēl dažreiz transportēšanas laikā var tikt nodarīts kaitējums. Pat ja nezināt, vai kaut kas ir vai nav bojāts, vienmēr ir labi nofotografēt pienākušo paku viedtālrunī, tās būs nepieciešamas gadījumam, ja saturam tiks nodarīts kāds kaitējums.
Ja redzat bojāta iepakojuma pazīmes, lūdzu, veiciet šādas darbības:
1. Uzņemiet iepakojuma fotoattēlus un pārliecinieties, ka bojājumi ir redzami.
2. Izsaiņojiet pasūtījumu un pārbaudiet, vai kāds produkts nav bojāts, nofotografējiet bojāto preci.
3. Ja ir konstatēts pārkāpums, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected]
NB! Par visām pretenzijām par bojātām vai salauztām precēm Jums ir jāpiesakās vienas (1) darba dienas laikā no piegādes dienas. Uzņēmumam jāsaņem pilna informācija un apraksts rakstiskā formā, kam pievienotas bojātās preces fotogrāfijas.
Ja pircējs atsakās pieņemt piegādātās preces, kurām nav defektu, viņam ir jāapmaksā preču atgriešanas izmaksas mums.
Ja jums ir kādi pieprasījumi vai komentāri par preču piegādes pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu vai tālruni. Mēs noteikti ņemsim vērā jūsu vēlmes.